Pe afară-i vopsit gardu'

Pe afară-i vopsit gardu'

Saturday, December 13, 2014

Țața Vinuța says....

Țața Vinuța provine dintr-o familie cu 12 copii, din care ea este a 9-a soră. Și pentru că numele alea frumoase s-au epuizat, mama ei a numit-o după o vacă bună ce îi era ei dragă. Cumva numele i-a fost predestinat, țața Vinuța fiind înzestrată cu darul băuturii și a  îngropat doi soți care nu s-au dovedit la fel de competenți ca dumneaei. Actualmente, țața Vinuța deține funcția de formator de opinie și analist socio-politic la noi în sat.
 ....
În jurnalul nostru ea se va ocupa de rubricile "Răspundem cititorilor" si "Revista Presei". 
 ....
Un cititor întreabă:
-Țață  Vinuța, e adevarat că aia mică a lu' Nicu lu' Scurtu din capu' dealului a fost la casting la Capatos?
Țața Vinuța raspunde:
-Da, e adevarat, dar nu a primit-o că avea silicoane din alea eftine ca s-a calicit Gică patronu' de la discotecă și un silicon s-a deplasat catre su'brat. Și avea Meoara o țâță bună și o umflatura la su'braț, de mergea numa' cu mâna în șold, nici nu se putea urca în otobuz. Da' lasă ca e bine acu, a plecat în Italia la muncă, a gasit bine, are grija de doi copii, așa multumita e familia aia că în prima săptămână i-o trimis lu' tac-su 700 euro. Că aici în țară mergea cu unu-altul pe un bon de masă și 3 țigări. Am vrut să îi dau și eu un pachet cu niște afumatură să îi ducă lu' fii-mea a' mare în Calabria, dar n-a vrut că a zis că e mai mare Calabria decât Bacaul și dacă nu se întalnește cu fii-mea, se strică afumăturile la ea și îi ies vorbe.  
 ....
Un alt cititor îi cere părerea despre actualul guvern.
-Maică, eu zic să o caute pe aia de au pus-o ministră la finanțe, că eu cred ca a fost la Harvard cum s-o dus și băieții ăia de la Vaslui de au facut facultate în Anglia și ei erau analfabetiști. Să vadă dacă are liceul, că la cât e de nătângă nu m-ar mira sa nu aibă.
 ....
În continuare țața Vinuța asteaptă întrebările dumneavostră.

...

No comments:

Post a Comment