Pe afară-i vopsit gardu'

Pe afară-i vopsit gardu'

Saturday, November 29, 2014

Despre mame urlatoare

Nu suport femeile isterice. Cu atat mai grav mi se pare când isteria se răsfrânge asupra copiilor. Într-o vară, o mamă a început să țipe la un copil care se deplasa in "pasul ștrengarului". Mama i-a spus:
-Mergi frumos, mai vezi pe cineva să meargă așa pe stradă?
Evident că am auzit si am început să țopăi și eu. Copilul a reacționat fericit:
-Da, uite!
Ieri intr-un hipermarket o tanti a inceput sa urle la copil, adresâdu-i diverse apelative.
Prima reacție a fost să ma întorc și să încep să urlu și eu la ea, in același public, pe același ton:
-Nesimțito! Impertinento!
M-a reținut faptul că tanti părea sa aibă o directă de dreapta letală, având siluenta unei foste practicante de sumo.

No comments:

Post a Comment