Pe afară-i vopsit gardu'

Pe afară-i vopsit gardu'

Thursday, January 22, 2015

Teoria probabilităților

Sunt foarte bucuroasă că cercetătorii au descoperit că un pahar de vin pe zi hidratează și nu face rău. 
Bine, eu nu aveam nici un dubiu, dar altfel sună ideea asta când e dată de un grup de cercetători. 
Așadar, am multiple beneficii pe termen lung și în nici un caz nu mi se va trage moartea din consumul de alcool. Gena mă ajută; stră-bunică mea a murit la 96 ani, bunica are 83 și încă face planuri. 
Femeie fiind, bineînțeles că am probleme atât cu aproximarea distanțelor cât și cu coordonarea gesturilor. Nu am nevoie de nici un test sau studiu ca să aflu cauza cea mai probabilă a morții mele: 
auto-mutilarea. 
  
Chiar azi am trecut pe lângă moarte când am tras portiera înainte să mă introduc cu totul în mașină și mi-am dat cu ușa în cap.
Hai noroc! 


...
 

1 comment:

  1. o fi bun un pahar pe zi dar nici doua n-au omorat pe nimeni !

    ReplyDelete